אשל
אלומה
סביון
הדס
אלה
חורש
אור
רימון
תומר
אלון
נרקיס
גפן
רקפת
שדה
חבצלת
המוסד החינוכי קיבוץ גן שמואל - 1947-1997
  • איריס
  • יעקב
  • טובה
  • יוסף
  • רחל
  • רבקה
  • שני
  • תמי
  • כניסה/הרשמה

דיווחים מנטיפים, עלי וגלי גבעה
11/09/1970



11.9.1970: הספד לחופש הגדול; "היכן הדמוקרטיה" – עימות סביב מסלול טיול פתיחת השנה; חוויות מן הנסיעה מחזמר "שיער" בת"א; דו"ח ו. מינויים וטפטופת.

25.9.1970: על ניצני התרבות שמתחילה השנה; משאל על היחס לעבודה במטבח וחדר-האוכל; דיון על החלוקה (החדשה) לרמות במסגרת הלימודית;

14.10.1970: "היוגבים" – שיחה עם עובדי הפלחה, ויחסיהם עם רכזי הענף; על "סחיבת" מנדרינות; ראיון עם מחנך ותיק (בנקו אדר) ומטפלת צעירה (גילה אולייר); רשות הדיבור ליערית מ"שקמה" (שפטל); על תכניותיה של ועדת תרבות; ראיון עם מורים: "היש שכר לפעלכם?"; שאלון בזק על ארבעת המינים; "שחקנית כדורסל" – עם אורית ורנר; טפטופת קלה.

6.11.1970: ראורגניזציה בוועדות; ו. נטיפים על הפורמאט החדש של העיתון; בולק מדבר (מהמגדל) על הכסף – שאלות התקציב של המוסד; מונולוג על העיתון "על המשמר"; ההפרדה לשכבות במוסד – היכן כן והיכן לא; ראיון עם פרדג'ה על עבודת הקוסמטיקה; דו"ח ועדת שכבה; ראיון עם איציק מקב' "שקמה"; טפטופת פלוס.

23.11.1970: דבר המערכת – פתיחת מועדון חדש; היצור האנושי שלנו – בובולינה הכלבה; שיחה עם פח אשפה; משאל בזק על פתיחת המועדון החדש; שיחה עם רונית אורן; שיפוצי בתים במוסד – שיחה עם בולק; תגובה על החלוקה לשכבות; העובדים בבתי-המוסד ועל היחס לעבודתם; טפטופת פלוס.

4.12.1970: על פעילותם של חניכי המוסד; המקימות – שיחה; "קרן אור על לימודי הערבית"; מונולוג של בגד תחתון בדרכו למכבסה; יום המתעמל ופעילות הספורט; מדורי "אכפת לי" וטפטופת פלוס.

22.12.1970: סיכום תקופה קצרה של נטיפים במתכונתו החדשה; "אש אש" על שריפה באחד מחדרי החניכים; בעיית ילדי החוץ והקליטה במוסד; ראיון עם נעמי "חבצלת"; משאל בזק על מקורו של חג החנוכה; עמיחי לוי מספר על תזמורת "מנשה"; על פערי דורות בין החניכים להוריהם בקיבוץ; (שוב) על המגמות עם מבואות עירון; דו"ח ועדות וטפטופת שליש.

15.1.1971: ראיון עם חניכי קבוצת "שקד"; משאל על העישון בקרב חניכים; מהויי הטיולים – סנונית ושקמה; "פוטו רגע" – חוג צילום; סיכום שבוע בארוחת יום שישי; טפטופת פלוס.

29.1.1971: דבר המערכת – על יובל ההסתדרות; משאל בזק על ההסתדרות; על הפרק – קבוצה חדשה של ילדי עלה"נ מחו"ל למוסד; מצב הקטיף ועמדת החניכים כלפיו; "מוסד חינוכי גן שמואל לאן?", ראיון עם יבה ויהודה שי; הקטיף והגשם; פעילות בשכבה הצעירה; טפטופת פלוס.

12.2.1971: דבר המערכת – חשיבה בקורתית; רב שיח על "האדישות במוסד" (השיחה הלכה בכיוונים שונים); שבוע ההסתדרות במוסד; מן הנעשה בקן נווה חיים; "נטיפים לאן?" – משאל חניכים; תרגיל האזעקה שהיה בקיבוץ; משאל בזק על "מלחמה או שלום", והאם אנחנו ערוכים; החוג הדרמטי במוסד; מצב הקריאה ומהנעשה בספריה; סיכומי קטיף; טפטופת;

מרץ 1971: הקיבוץ ואנחנו – הקיבוץ בפני פרשת דרכים; ראיון עם המדריכים החדשים מ"סנונית"; ועדת תרבות ופורים; על העבודה – דיון משותף לוועדה הפדגוגית ולהנהגת הקן; פורים תשל"א; שיחה על מקהלת המוסד; דעתי על המסורת; טפטופת שליש.

 ללא תאריך (אפריל או מאי 1971): דבר המערכת – עתיד המוסד; מקומו של "נטיפים" במוסד ולאן פניו; עיתון "מחתרתי" נולד בשם "עד העצם"; בין העבודה בענפים הקבועים לבין העבודות ההמוניות (קטיף וכו'); קב' "שקמה" בסמינר גבעת חביבה; אליפות המוסד בכדורגל; משאל בזק על ביקור המשטרה במוסד בעקבות סחיבת טרקטור; דו"ח מהנהגת הקן; טפטופת.

27.6.1971: "סוף המירוץ" של שנת תשל"א; סיכום שנת הלימודים עם אוה שרון הרכזת הפדגוגית; "האמת שלי" על חיינו במוסד והחברה הסובבת; קומונה מוסד למשכנה החדש; מקומה של הנהגת הקן במוסד (המשך לדיון מן הגיליון הקודם); סיכום השנה של ועדת תרבות; "הרהורים על 'הפנתרים השחורים'"; תגובה על מאמר בנושא התנועה מן הגיליון הקודם; סיכומי ועדות; טפטופת שליש.

 

 

תגובות לדף זה תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!